BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 23, 2011

bola lg??ahakzzz

assalamualaikom........

aiyoo...aku tgk bola lg mlm ni..
kali ni harimau muda lawan syiria plak..ehehehh..
''hbisla aku..da gile bola plak skg nih''

errrmm ape nasib harimau muda kali ni eihh??
kesian diorg sbb penat x hbs lg da kene lawan lg..
xpe3..
aku yakin korg boley..

dga cite kalw diorg menang kali ni
diorg akan layak g lawan kt olimpik landon?

gd luck..mantapkan nama Malaysia di persada dunia!!!

sorry la..
smlm aku da nazar nk beli paper n hafal sume name2 korg..
tp x beli..
sbb,
paper da hbs..
x smpai kul 10 ..
cpt betol..

ieda!!!
ape merepek lg nih..
g stdy cpt..lusa kn test mekanik tanah!!
ehehe..mak da mara
t aku update lg eh..nk tgk boolaaa
"ape?!!!!"

hik3

meh usya2 pemain bola kite yg encem n gagah serta kacak nih..
hik3
muke bahagia menang lwn garuda~


barisan pemain2 ^^

suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment