BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 10, 2012

cherita saya

assalamualaikum..

hola!!! selamat pagi olllss,..
hari ketiga menetap kat batu pahat ni,...setelah bercuti selama hampir 3 bulan,..
pembuka kata,...SELAMAT HARI RAYA,...ampun maaf dipinta jika ada kesalahan sengaja atau tidak disengajakan,..

dah nama pon cuti hampir 3 bulan, maksudnya..... tak update blog tercinta ni pon kira da 3 berusia hampir 3 bulan jugak la kan,..
errrmm macam ada banyak benda je nak cerita,..
xpe2,..aku cerita satu,..persatu ok??

bile naik lepas cuti sem jeee,..semua orang akan tanya,.." amacam cuti ida..best ke?
 " ... dengan muka yang agak selamba pada pemuaannya komfem la aku kata best,..haha jarang2 la aku nak kata x best,..amaklum la jumpa pamili,..

kalau cerita bab cuti ni,... eemmmm,..dalam masa 3 bulan 2 macam2 jadi,..yeala puasanya,..rayanya,...then orang akan tanya pulak,.." raya camne?? puasa cukup x??"
disinilah segala cerita bermula.....

nak dibuat cerita,..masa awal2 cuti hari 2 da memang berazam cuti 3 bulan ni akan BERUSAHA BERSUNGGUH2 nk tampak langsing,..lebih2 lagi dihari raya,...
huh,...keazaman yang tiada tolak bandingnya 2 mampu bertahan hingga ke ramadhan ke 5,..
haha 2 la orang kata,..angan2 taik ayam,..

dah2,...habis dah cerita cuti,..
semalam dah official aku masuk taun 3 belajar kt UNIVERSITI TUN HUSSEIN ONN MALAYSIA  nii,...so macam biasa la,...awal2 sem ni macam2 azam la yang aku dah senaraikan...
kalau nak cerita ape azam baru semester ni,..nanti x habis,..xpe2 nanti pulak ea,...

bye....terima kasih sebab sudi baca n lawat blog aku,..


suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment