BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 04, 2012

senget@@@@

eemmm...
ggrrr!!!!
aarrhhhhh!!!!
hua3!!!!
woiiii!!!

haha mcm2 bunyi wujud mase wat esaimen *** ni...
serabot otak aku...
bukan ssh pon soalan dia,..
tp 2 la,..
soalan psiko kn,.
mmg sakit kepala nk jawab..
dah terasa macam amik sabjek psikologi dah aku rasa..
='((((

ade orang cakap...
jangan mengeluh...cth????
eemm selalu owg akan mengeluh n cakap cmni..ala...aarrggghh!!!
ok..sambung2..
owg cakap jgn mengeluh sbb nnti rezeki x masuk..
so??
aku kene cakap yeay!!!! walaupun aku x suke..^^
aku kene try b positif...n jadi topi kuning...

ahaha~

bukan pe,..aku just rindu kt dairi aku^^

bai3..
suke??? like n komen terus k..

2 comments:

Zee.Zee™ said...

hahaha.. jangan mengeluh.. be positive dear :)

kinara kinatara said...

anda telah di tag
http://kinarakinatara-beebeey.blogspot.com/2012/04/contest-cantik-bertudung-by-farina.html
jom join..

Post a Comment