BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 19, 2012

xtaw tajuk,..emm bace la^^

assalamualaikum..

"melepaskan sesuatu yang kite syg dengan ikhlas tu lebih bahagia dari simpan dengan keperitan"...
tu org cakap ngan aku la,..aku paste balik jekk..
haha,..tu bukan post sebenar yg aku  nak ...^^

jam 830am hingga 850am..(lbh kurg la)..
lecture aku pasang 1 video,..and i though, its a funy video..
tapi,...secara ikhlasnyee,...minit pertama 2 da cukup buat aku menyerah kalah 
nk habiskan seluruh kandungan video 2...

" kejam!!!" 
2 je perkataan yg mampu aku cakap..

selama beberapa minit video 2,..aku cume mampu tgk  2 3 benda je,..
sedih bila peperangan melibatkan org2 yg x bersalah n x gagah..mcm kanak2,..wanita n org tua,..
seksa,.. mati dalam keadaan yg x sempurna, 
sakit,.. mati kene tetak,..bunuh...dgn kejam n xde rasa besalah si pembunuh 2..
bahagia je,..dia angkat senjata tajam 2 menghala kt sape2 yg dia aim,..
n dgn mudah jugk dia menhunus n menetak sedangkan dikhalayak ramai,..

aku tgk lagi,..
banyak tubuh2 kaku bertempiaran,..
seolah2 bangkai haiwan yg dibiarkan,..

sedih aku tgk mak, anak, isteri n ibu terutamanya,..
menangis n tepaksa menerima kenyataan yg betul2 ade depan mata,..
tgk drh daging mereka kaku dengan luka2 yg aku sendiri xdpt bayangkan scra nyata kalaw ia benar2 terjadi,..
mampu aku cakap kt cni,..bersabar lah,..sesungguhnya mereka mati dlm keadaan yg ngeri tetapi syahid...

yea,..
yg mati dibunuh dgn kejam 2,..org islam..
so kwn2 yg baca post aku nih,..
aku nk mintak, sedekahkan la al fatihah kt diorg memandangkan kite sendiri x mmpu nk bantu,..
mungkin dgn doa kite, diorg akan lebih tabah menghadapi,..
n semoga pejuang2 2 akan ditempatkan dgn org2 yg dikasihi ALLAH SWT..amin..





suke??? like n komen terus k..

1 comment:

LELAKI INI said...

selalu tgk video macam tue..
sadis betul

Post a Comment