BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 16, 2012

penghargaan yg tak terhingga!

ASSALAMUALAIKUM,..

kawan?? ape tu?? em,..
menurut carian sumber google omputih yg aku cari,..KAWAN maksudnya...a person with whom one has a bond of mutual affection....PERSAHABATAN?? the comfort, the inexpressible comfort of feeling safe with a person having neither to weigh thoughts nor measure words, but pouring all right out just as they are, chaff and grain together, certain that a faithful friendly hand will take and sift them, keep what is worth keeping and, with a breath of comfort, blow the rest away..(nah ko mat saleh aku bg^^)

as simple word in my opinion is,..no matter what hapen,..friend is come 1st, they teach me how 2 work together, share and solve problem together,..stayin together.. laugh together.. what most important is,..VALUE.. =)))

aku nak ucapkan SALAM MAAL HIJRAH kat semua...(lambat sangat ni wish ~~'v)
dan sempena hari yang teramat mulia ni,..aku menyusun semua jari2 aku,..memohon maaf dengan kekasaran,..kegedikkan,..kegatalan,..??? kesalahan yang aku nampak dan x nmpak,.n segalanya la,..mohon halal makan minum ilmu dan segalanya..seiklas..iklas hati aku,.. dan andai kome xdapat maafkan dengan segala perangai2 aku tu,..xpe, aku pon paham, aku sebagai manusia memang sangat lalai dalam tanggungjawab aku sebagai kawan,..n take ur time 2 forgive me, =)))

tapi yang aku harap2 sangat,.. kalau ade kekeruhan diharapkan dijernihkan,..
kalaw ade keterasaan,..harap dijelaskan,..
xsalah sebagai manusia kita rajin2 meminta maaf dan memaafkan,.kan??
aku betol2 harap,.xde dendam antara kite dan hubungan kita x sampai sini je,..( mcm poyo baik je aku ni..!!)

** bosan la ayat2 skema aku ni hah...
nah ni sedikit gambar2 kenangan kawan2,..yang mane x masuk 2 maaf la sebab ade gambar2 kome yg xde...yg penting aku tetap syg kome sume,...**




* bakal kovo *


* mercu kebanggaan kami,..!! UTHM *


* bajet model kawan2 aku nih,.*



* eeii buat2 pandang sane!!!*



* gangnam ladies!*
~~sexy you~~


* burn sama rata *


* my love housemate!!mmuuaahh!!!*
eeish syida mane n ain?? emm maaf ='((


* tersesat,.tp sweet sgt sbb dpt ddk kt hotel *

editor

psstt---> ni aku,..=))

bye!!!!


suke??? like n komen terus k..

3 comments:

♥nrina♥ said...

salam ziarah.. comelnye dia hehe..
seronok bersama kawan2..nanti dah jadi surirumah mcm akak ni mesti rindu giler dgn suasana camtu hehe..

Nurul Ain said...

wah..meriahnya
http://nurulnamasaya.blogspot.com/2012/11/alat-mekap-hilangkan-stress.html

NuR said...

tq,..hehe,.malu la puji..

Post a Comment