BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 02, 2013

AKU KE NI...

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA MENGASIHANI

ASSALAMUALAIKUM



hurm,... rasanya dah lama sangat x menjelajah blog ni, xtaw apa yang nak diisi, ditambah dengan sibuk dengan exam2 dan kerja2 seterusnya final,.. tamatlah semester 1 tahun 3,.. wow, aku senior!!!
 1st of all,.. nak ucap ALHAMDULILAH,..terima kasih ALLAh,UMI, ABAH,.. kawan2,.. n DIRI SENDIRI... segalanya berjalan dengan lancar dan baik sekali,.. dan hasilnya sangat memuaskan hati,..
alhamdulilah,.. berkat usaha dari diri sendiri dan kerjasama dari kawan2 lain,.. n x lupa jugak doa2 dari umi abah,.. n semua yang mendoakan..(terima kasih),.. pointer aku naik mendadak sem ni,.. dari 3.27 ke 3.8...
macam mimpi,.. x pecaya,.. seronok,.. sedih,.. n macam2 lagi,.. rasa2nya masa final hari 2 semua x boleh buat,.. tp... rezeki dia nak bagi kt mane2.. n apa2 cara pon,.. dia boleh bagi,.. =))

cuti sem dah pon mula,.. tapi aku still kat parit raja ni,.. hurm,. ada kursus autocad...
wow,. mula2 memangla exited, tapi bila da attend kelas,.. rasa macam nak lari balik je,..
sebab??.... aku pon x paham ape sebabnya,.. rasanya xde la susah sgt benda 2,.. yeah! dalam hati aku mengaku,.. xsusah.. tp kenyataan, aku dapat rasakan yang aku ni ialah org yang paling lembab sekali nk paham benda 2,.. paling lost dalam kels,.. sedih sgt,.. bukan aku x usaha,.. tp entahla, mungkin aku kene lebih usaha dari orang lain nk dapat sesuatu,.. when i say,.. pening, nak muntah,.. haha semua orang anggap ia sebagai a joke from me,.. tp reality nya betol,.. ak x tipu walaupun sebesar zarah.. nak muntah,.. pening,.. sakit kepala,.. mata n otak x bekerjasama dengan baik.. n aku taw apa sebabnya,.. STRESS.. tp nak buat mcm mna aku xboleh nak kawal rasa stress n lost 2,.. kadang2 hati ni rasa perlukan seseorng utk dengr apa yang aku nak luah,.. tapi,.. enthla,.. x mcm yg diharapkan.. =)) aku ni memilih sgt..

bila duduk sorg2,.. ada banda je yang lalu n terfikir,..
erm,.. ada sebab kenapa dia x bagi aku apa yang aku nak,.. n bagi apa yang aku x nk,.. sebab dia lebih kenal aku dari aku sendiri kenal aku,.. n sebab dia syg aku,.. erm,.. buatla apa2 yang terbaik utk aku,.. aku btl2 redha n letakn harapn kt dia..

aku harap,.. 1 hari nanti akan ada seseorng yang dia dah sediakan 2 utk rawat hati aku n bukak balik hati aku... i will wait.. =)

aku suka ayat ni,.:

jika wajah penat memikirkan dunia, maka berwudhulah.. Jika tangan ini letih menggapai cita-cita, maka berdoalah.. Jika bahu ini tidak kuasa memikul amanah, maka bersujudlah

=)))


bye...


suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment