BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 15, 2012

hot sgt2

"panas"!! 1 ayat yang mampu aku ucap petang tadi...
matahari betul2 tegak atas kepala dan kepanasan 2 betul2 menusuk keseluruh kulit..
em,..nasibla ade tempat tunggu bas2, sekurang2nyee dapat la aku menyorok dari kena panasnye matahari 2,..aww,..bisa rentung aku jadi arang..

em,,tibe2 hati aku rasa sayu..
dah x kisah dgn panas 2..~~padahal aku la plng owg nyampah!! panas ckt je da cari payung~~
aku terpikir...nasib aku baik sbb masih ade tempat berteduh dari terkena bahang matahari yg sgt2 panas 2...kt luar 2 masih ade orang yg keje kene panas terik sbb nk sara  hidup,..termasuklah abah..
dah 2 knp aku perlu takut panas sedangkan aku makan, beli baju n lain2 hasil dari panas 2 lah..

maaf...
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment