BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 14, 2012

suka duka harini

ngadap skrin komputer kat library ade la dalam 4 jam kot..
eem,..1 jam pertama semangat alahai bukan main khusuk..kiri kana ade bom pon x heran..
padahal kwn2 sebelah da anooy!!! sbb fon ni dua2 bunyi..tibe2 rmai plak msg aku rini,..
haha..aku plak wat xtao jee sbb kt earfon ni dga bese2 je>< padahal kuat nk mampos..mcm nk pecah gebdang telinga aku nih..jd tabiat dah

2 jam lepas 2 semangat mula menurun..tp x de la kurg dr 80% ..
semangat nk habiskan clause2 ni masih ade..
dah smpai clause ke 10 taw...
eerkk...padahal ade 36 clause!!!!

3 jam pas 2..telinga mula berdengung,..kepala stat pusing sana sini,..
semut jaln terjengkek2 pon da dengar!!!
ahh penipu...

jam ke 4!!!
aku n kwn2 bawu pndaiii...
n segala usaha aku ngadap clause2 belmbak2 ni 4 jam rupe2nye kene edit lain...
shot form nye...aku slh wat...
aaagggrrrrhhh!!!!!!! tidak!!!!!

em,...sbnrnye nk wat wish kt kwn2 tercinta..
taw diorg 2 x baca blog aku nih,..2 yg berani nk puji  n wish..
em,..thx sgt sbb ade ngn aku time ssh n seng..xde bnda yg pntg utk aku dr korng..aku try jaga hati korg sebaik yg aku mmpu,...seyes,..aku syg korg!!! sume kwn2 aku yg ade dgn aku..maf ade yg aku x smpt nk spent time 2,.aku mmg akn try cari masa nk spent mase ngn korg..em,..korg terima aku seadanye,..sengal n gewdikss aku ..

salam,..^^

habis....
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment