BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 25, 2012

relocated~

assalamualaikum^^

sensitiff??
aku ke...emm mungkin,
salah aku kot sebab bnyak sangat aku cakap..
sampai kadang2 orang x sedar yg aku jugak mcm diorang ade hati yg rasa sakit n terasa..
kadang2 ade jgk aku tepki..
aku ke yg lbh2 terasa dgn gurawan 2 atau mmg aku jd bhn gurawan??
atau..
aku jugak ade sktkan ht org lain mcm aku rasa??
bila aku tpk,..
aku akan snyp x berkata..
n sume akan sdr kebisuan aku..

jjr aku xpndai smpan ape aku rasa..
aku akn ktwa kuat2 bla aku suke..
aku akn diam bila aku aku bepk..
aku akan nangs xbnti smpaii aku puas hlngkn rasa sdh..
maaf aku x mmpu jd org lain sbb dlm diri aku ni aku..

**aku x sekuat mcm mane yg dilihat..aku x gembira sebagaimana kuatnya aku ketawa...aku senyum x semanis dipandang..^^**

nite ida#
suke??? like n komen terus k..

1 comment:

Syaq Saian said...

ketawa kerana gembira...menangis disaat sedih merupakan salah satu cara menghadapi keindahan warna dunia...
jadilah diri awak yang sebenar kerana dirimu itu sungguh berharga...

Post a Comment