BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 28, 2011

assalamualaikum..

hai dairy..
selamat petang..^^

em...kedengaran azan zohor berkumandang..memanggil umat2 islam utk segera berjumpa dgn penciptaNYA,.
jam menunjukkan pukul 13:16 petang....
merdu dan sayu jea petang ni,.

aku,..
masih lagi diatas tilam lembut(bukan atas katil dlm bilik 2)
terasa masih ada lagi rasa2 malas n mood nk tido..
aahh..xboleh3...
masa itu cemburu dan pantas berlalu..
meninggalkan aku yang mmg patut ditinggalkan dan x tau menghargai masa..

suasa kampung memang nyaman,..
walaupun petang2 mcm ni..
masih terdengar suara2 burung dan ayam berkokok..
walaupun kadang2 kedengaran bunyi2 enjin kereta lalu lalang..

1 jan 2012...?
em...masih ada 2 hari lagi nk menuju ke tarikh tu..
bermaksud..aku semakin dewasa..
kedewasaan memanggil2 utk aku berubah lebih matang..
aku bersedia ke??

azam..2012??
masih lagi samar2...
mampu ke aku laksanakan azam 2?
hah!! azam taun ni pon x berjaya..
em,..at least ada inisiatif nk berubah.
better than nothing..^^

agak lame kan aku x melawat dairy..
maaf,..aku agak bizi skg ni,.
tp bizi ape eh???
note utk final pon x siap2 lg..adehhh

dairy n dear readers,..
doakan pointer sy naik yea sem ni,..

kejap....
2 3 hari lepas aku ade terbaca 1 laman web..
dia ckp,..
seorang anak membuat kedua ibu bapanya tersenyum bahagia,..
akan terlepas dari seksaan??

bukan 2 yg aku fikir..
ade benda lain lagi yang berlegar2 di minda..
berjayakah aku??
aku rindukan mereka..
berharap mereka sihat dan bahagia..
dan berharap mereka tahu yang aku syg ..

bai....uummuuaahh^^
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment