BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 10, 2011

Nk meRePek lg..haha

assalamualaikum..

hai dairy..
hai readers..
hai blogwalking..
hai kwn2..
haii dunia...
haii pagi..

pg2 ni..mmg seng nk dpt ilham utk merepek bukan2..
khas buat jiran sbelah blik..jgn tensen2..sy mmg penakut..sbb 2 la sy bukak lagu kuat2
baru boley tido..(==' mcm la diorg baca..msti tgh nyumpah2 aku 2 sbb bsng ngn lagu justin ni..)
haha~

jam henfon sony erricson jenis cybershot..x berape nk sure jenis model ape..menunjukkan jam 0328am..
agak lewat harini..
ruang bilik agak lengang..
tiada suara2 biasa didengar..melainkan nada rancak lagu "never say never"..penyanyi agak populer..
justin beaber la~
aku taw..memang agak bising bilik ni..

hhuurmm..
nk buat mcm mane..mlm ni aku kene tidur sorg2 dlm bilik..
agak kekok sbb x penah lg sem ni aku tidur sorg2..
selalu mesti ditemani oleh seri n ana..
tp mlm ni semua xde..
pegi mane??
emm ana blik melaka..kakak dia kawin..
maaf akk x boley ikot sbb keje bnyk..sume tngah beratur n jerit2 x sabar disiapkan..
seri??
dia g teman syida kt rumah bawah..smbil2 siapkan esaimen..
maafla sygku,..mmg nk trun..tp bila tgk jam..tgk2 da pukul 3stga pagi..

bile time la da lewat..padahal td baru pkul 1130 pm kot..
masa cepat berlalu tnpa aku sedar..
x berani la nk trun lewat2 ni..

emm..
balik pada asal..
ape kene mengena lagu2 2.?
em..jap lagu dah bertukar ..tajuk ape ni??
aarrghh abaikan..

sebenarnya tadi mcm ade bnyk benda nk share..
tp da terlupe..plak..
atoiii msti aku bnyk terkena racun semut ni..
eerrkk...o.0''

nk ckp lg...
td sempat tgk gerhana bulan..
cantik..sgt2..
xkish tgk bulan hari2..kt rumah ni puas sbb boley tgk bulan dpn pintu..
kalw kt langkawi.kene kuar depan rumah kt jaln baru bole usya2 bulan..
indah ciptaan ALLAH SWT..
syukur alhamdulilah..

ckp pasal bulan,..
sedu hati ni,..
my late beloved fren..
salu aku usya2 bulan ngn dia..
hhmm kwn,..aku salu ingat ko n doakan kesejahteraan ko disana..
semoga ko ditempatkan bersama org2 yg ALLAH kasihi...
amin..

gd nite..sume^^
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment