BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 13, 2011

SenGet BelAh Mano ni..!!

assalamualaikum..

hai dairy syg,..
selamat petang,..
ceriakan hari anda dgn senyuman yg tercantik yg anda ada..
haha~
senget..

em pg2 buta lg bgn tido terus usahakan menjadi rajin utk tgk nombor2 yg sgt cantik..
tp syg,..
ade yg x kene dgn nombor tu..
walaupon kelihatan n nmpak sgt cantik n tersusun,..
ia nmpk cacat bila aku bulatkan dgn pesil tit-tit aku,..
aarrggggg

apela~
baru study x smpai staga jam da tumbang..
sape soh pegi kt katil 2..
katil memg jahat..
lg2..bebe 2..
dengkila 2 xnk layan dia..

a.s.k....
1 nama yg x asing lg dlm sel2 otak aku,..
menyebutnya da sudah melahirkan rasa takut,..
ape tah lg nk mencintainya,..tp aku mesti cintakan dia,..
ni kes cinta paksa ni~
haha

ok..ok..stret 2 d point la..
mlm ni aku ade test a.s.k..
ape 2?
asas sain kejuruteraan,,
emm..kul 8 mlmni..
mmg la sgt tkt sbb aku x pena amik fizik dlm seumur hidup aku,.
ingt kecik2 dulu xnk kwn ngn nombor..
tp bila da besar2 ni rupenye aku kene becinta ngn nombor..
huhu jodoh 2 xnk pon kene nk jgk la kn?
haha lngsung xde faedah la aku ckp ni..
da..kekasih hati da pnggil 2..
mlm nnti nk jmpa mak mentua(test) nnti x taw nk jwb soalan2 dia..
=='
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment