BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 30, 2011

assalamualaikum,..

jam tepat menunjukkan jam 19:25 ..
tarikh..harini 30 dicember..tahun 2011..
sekejap jea kn..?
nk masuk taun baru..

sebenarnye aku bukan nk cakap sal menyambut tahun baru..
kn entry sblm ni  da ckp..^^(dgn xmalu rupe2nye aku slh kire hari~)

aku ade denga orang cakap..
kalaw kecewa..or sedih...
jangan lari tempat yang jauh,..
tapi pegi la tempat yang tinggi..
betolke??

hah..
nasib baiklah rumah aku ni 3 tingkat..
xboley pegi naik klcc pon xpela,..
naik tingkat 3 umah pon jd la~
tinggi jugak 2..
hehe..=D

ni xde kene mengena kecewa sbb jatuh cinta k..
haha ..kwn2 aku sume 'misunderstanding'..
yola..
post aku ri 2 kt fb pon jd isu..
sbbnye..aku post lagu 'jatuh cinta' je..
diorang da ingat aku jatuh cinta..
haha xde maknenye....
luke lame pon xsembuh lagi..

menghitung hari..
em...ada 3 hari lagi aku nk menyambut final sem 3..
persoalannye...aku da sedia ke??
adehhhh...

1 lagi..
kalau boleh aku nk mintak maaf kat umi,..abah..
sebab lupe nk wish deday diorg ri 2..
along mintak maaf..
along x sengaja..
tp bermakna along lupe umi n abah..

ok..
im out^^
suke??? like n komen terus k..

No comments:

Post a Comment